* W komplecie(2szt światła + 1szt kontrolera);
* DRL-on przy włączonym acc/zapłon;
* DRL-żółty przy włączonym sygnale obrotu;
*Wysyłka
--1 DHL/UPS/FedEx/TNT/czas:3-7 dni roboczych,EMS:7-14 dni roboczych,porcelanowa poczta Lotnicza poczta przyjmuje 15-60 dni roboczych na
różne kraje.Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z lokalnej usług pocztowych lub międzynarodowymi
Celne Досмотры.
--2 zastrzegamy sobie prawo ustalić najlepszy sposób dostawy i przewoźnika.
--3. Jeśli paczka jest wysyłana z Chin,to generowany przez klienta podatek przy tranzycie ponosi kupujący.
*Wsparcie
--Wiadomość ze szczegółami wysyłki zostaną wysłane do ciebie po wysłaniu.Proszę odpowiedzieć na tę wiadomość, aby skontaktować się z nami, aby uzyskać
każde pytanie.Nasz dział obsługi klienta odpowie na twoją wiadomość w ciągu 24 godzin i zrobi wszystko, aby ci pomóc.
*Gwarancja
- Jeśli są jakieś problemy w tym procesie , prosimy o kontakt z nami po raz pierwszy, dołożymy wszelkich starań, aby pomóc ci rozwiązać ten problem.
Zanim damy rozwiązania, proszę nie otwierać spór czy nie zostawiaj złą opinię, kolejność sporów i złą opinię
nie możesz korzystać z serwisu gwarancyjnego!
*Polityka Zwrotów
--1 towar może być zwrócony do zwrotu lub wymiany w ciągu 7 dni od daty zakupu.Zwrócony towar
musi być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i zawierać wszystkie akcesoria.Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.
--2. proszę, skontaktuj się ze sprzedawcą do jakiegokolwiek zwrotu.Sprzedający dostarczy kupującemu uprawnienie do zwrotu towaru (RMA, return material authorization).
Wszelkie towary zwracane sprzedającemu, bez numeru RMA nie będą przyjmowane.Proszę podać śledzenie zwrotu No.to szybciej zapewnić zwrot pieniędzy.
--3 będziemy wykorzystywać wszystkie zasoby, aby zapewnić, że twój zwrot zostanie przetworzone szybko i bez kłopotów.Proszę, skontaktuj się z nami
jesteśmy w przypadku jakichkolwiek problemów z produktem lub usługą, przed przejściem do Breedland.pl do rozwiązania.
*Opinie i oceny
--Twoja opinia jest bardzo ważna dla rozwoju naszego biznesu.
--Jeśli masz jakieś problemy z naszymi produktami lub usługami , po prostu nie wahaj się skontaktować się z nami po pierwsze, zanim pozostawisz jakiś neutralny
lub ujemne sprzężenie zwrotne, dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić twoje zadowolenie.