Przed zakupem>>>>>> 1. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali produkty swoim klientom, nie będziemy wystawiać żadnych rachunków w pakietach. 2. Jeśli jesteś klientem hurtowym, otrzymasz najlepszą cenę nawet darmowa wysyłka EMS. 3. Jeśli chcesz wydrukować swoje zdjęcia na produktach, moglibyśmy to zrobić, ale to będzie kosztować dodatkowo 2-3 dolary. 4. Co do kolorów: mogą być małe zmiany w kolorach z powodu efektu oświetlenia podczas robienia zdjęć lub ustawienia monitora oferenta. 5. prosimy zauważyć, mamy raz fabryki, a my nie mamy na tyle dużo punktów, niektóre produkty zostały wyprodukowane w 5-10 dniach.Nie martw się, bądź cierpliwy.Jeśli to pilne, proszę, daj nam znać w pierwszej kolejności.Postaramy się zrobić wszystko, co możliwe, aby wysłać go jak najszybciej.Po zakupie>>>>>> 1. Jeśli otrzymujesz błędy o nieprawidłowym produkty, skontaktuj się z nami, zanim otwierać spór. 2. Jeśli produkty nie to, że myślisz, prosimy o kontakt z nami w wiadomości. 3. Jeśli czas ochrony wygasa w dniu, prosimy o kontakt z nami, aby go odnowić. 4. po 60 dni, nadal nie pojawi, oznacza to, że pakiet może być zagubiony, prosimy o kontakt z nami w celu zwrotu pieniędzy.Przepraszam za to. 5. Jeśli nadal nie otrzymasz żadnej informacji o śledzeniu aktualizacji, proszę skontaktuj się z nami, sprawdzimy ją i będziemy was informować na bieżąco.Handel hurtowy i wysyłka upadku są mile widziane?
Do sprzedaży hurtowej oferujemy rabat lub darmową przesyłkę ekspresową,która trwa zaledwie 3-7 dni.
Dla dostawy towarów spadki,jesteśmy w stanie wysłać towar do klientów na raz i nie zostawimy informacje o nas, jeśli chcesz.
Jak można śledzić mój парекл?
Możesz śledzić swoją przesyłkę na stronie internetowej, za pomocą numeru śledzenia: www.17track.net/en
(Skopiowane do przeglądarki, aby otworzyć)
Co mogę zrobić, gdy czas ochrony zakupu wygasa?
Jeśli czas ochrony zakupu wygasa w dniu, prosimy o kontakt z nami, a my pomożemy ci go odnowić.Tak, że twoje pieniądze nie pójdą na moje konto.