8 pozycyjny DIP switch 8P krok 2,54 mm 2 rzędowy 16 pin przesuwne DIP przełącznik koloru czerwonego
100 szt./lot
Informacje O Płatności
Akceptujemy tylko usługi escrow.Dziękuję!
Klienci Międzynarodowi Uwaga
1. )towary są wysyłane z Chin.
Wyślemy przesyłkę lotniczą poczta wieloryba
większość krajów otrzymają przesyłkę w ciągu 10-30 dni roboczych.
Także,możemy wysłać towar pocztą Singapur, ДХЛ, najwięcej kraj przyjedziemy paczka w 7-15 dni roboczych.koszt wysyłki, prosimy o kontakt z nami.
Termin dostawy zależy od miejsca docelowego i innych czynników, może potrwać do 30 dni roboczych.
Proszę, skontaktuj się z nami w ciągu miesiąca, jeżeli towar nie przybył.
2) cła importowe, podatki i opłaty nie są wliczone w cenę towaru lub cena dostawy.Koszty te są na odpowiedzialność kupującego.
3) Wszystkie zamówienia są zazwyczaj dostarczane są w ciągu 3 dni roboczych po dokonaniu płatności.
4) wysyłamy towar tylko z potwierdzoną adresem url wskazanym Breedland.pl.Zanim zapłacisz, proszę, upewnij się, że twój adres w Breedland.pl pokrywa się z adresem, na który chcesz wysłać do nas
5) prosimy o kontakt z urzędem celnym w twoim kraju, aby określić, jakie będą dodatkowe koszty te przed rozpoczęciem licytacji/zakupu.
6) wyślemy towar na adres, który podałeś podczas składania zamówienia, a nie adresu do wysyłki Breedland.pl.Towary mogą być połączone w jeden fakturę, ale całkowity koszt wysyłki będzie równa kwocie kosztów wysyłki i obsługi każdego towaru.
Zasady zwrotu
Jeśli nie jesteś zadowolony z jego zamówieniem, możesz zwrócić/wymienić w ciągu 14 dni z pełnym zwrotem pieniędzy (za wyjątkiem dostawy), aż produkty znajdują się w oryginalnej formie.proszę, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia z powrotem, poinformujemy cię adres zwrotny, po tym, jak otrzymaliśmy pakiet, zwrócimy lub wymieniamy go .Zwracany towar musi być w oryginalnym stanie.
·Możemy odzyskać swoje pieniądze bez kosztów wysyłki.
Kontakty
1. zadowolenie klientów jest dla nas bardzo ważne, i nasz ranking sprzężenia zwrotnego odzwierciedla tę satysfakcję.
2. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nasi pracownicy działu obsługi klienta witają cię przez e-mail lub zadzwoń do nas.Staramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania i rozwiązać wszelkie problemy tak szybko jak to możliwe.Jeśli masz jakieś pytania, proszę, skontaktuj się z nami przed rozpoczęciem licytacji!Dziękuję.
3. proszę, napisz do nas przed wyjazdem każdy negatywną opinię lub otworzyć spór na Breedland.pl.Dbamy o naszych cenionych klientów i zawsze postaramy się pomóc.Dlatego, jeśli masz jakiekolwiek problemy, prosimy niezwłocznie napisz do nas na e-mail.