1. choć mamy większą pewność jakości i ceny każdego produktu, który sprzedajemy, nie możemy zagwarantować, że wszyscy klienci będą w 100% zadowolony z nich z różnych powodów.Ale co by się nie działo, obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać każdy problem, który występował podczas transakcji.
2.Jeśli masz wadliwy towar, który chcesz zwrócić lub wymienić, proszę, skontaktuj się z nami w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
1. Jeśli jesteś zadowolony z naszych produktów i usług, proszę zostawić pozytywny komentarz i 5 gwiazdek .5 gwiazdek dla szczegółowej oceny twojego zamówienia.Twoje uznanie-nasza największa pomoc.Życzę ci dobrego nastroju każdego dnia.
2. Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych porducts, prosimy o kontakt z nami, przed opuszczeniem negatywną opinię lub dokonać szczegółowej oceny.Dajemy 100% gwarancję, że rozwiążemy każdy twój problem.
'