Uwagi: wysyłka w wielu krajach europejskich,w zasadzie,gdy towar dotarł do kraju,być może będziesz musiał zapłacić cło na przywóz, jeśli nie chcesz płacić podatki, gdy można wybrać "sposób dostawy sprzedawców".
2.proszę , daj nam znać, jaki splot(UD/3K), wykończenie(matowy/błyszczący) i jakie rodzaje кассетного obudowy(Shima 9/10/11s lub S RAM XX1s)chcesz, kiedy złożyć zamówienie.
* Kolor napisów: bez napisów , napisów PEENGIN lub niestandardowych etykiet znanych marek . ( proszę,skontaktuj się z nami, wyślemy listy kolor malowania do wyboru-ta sama cena!).
PS: Jeśli nie masz żadnych wiadomości,organizujemy: UD matt,bez napisów,i shima 11 speed(jest dostawa z 9,10-szybki uszczelnieniem piasty dla ciebie!
Przyjmujemy zamówienia OEM, prześlij nam swoje logo/projekt w formacie PDF, AI i wszystkie szczegóły.
Dane techniczne
29er carbon road bike hamulce tarczowe żwirowe koła 29 mm szerokość 30/45 mm głębokość argument бескамерный kompatybilny z novatec D791/D411SB sześć śrub/centralny zamek piasty
Felgę
Materiał
Toray T700 Pełna Węgiel
Szerokość
29 mm
Głębokość
30/45 mm
Typ
Clincher бескамерный zgodny
Waga
400±10g,480g(30/45 mm)
Hub
Marka
Brona piasta Novatec D791 D792SB lub D411/D412SB (Быстроразъемная/przechodząca przez oś)
Szybkie uwalnianie:
Przednia piasta:(szczelne łożyska 2 i O. L. D-100 mm /oś 9 mm)
Tylna piasta:(szczelne łożyska 4 i O. L. D-135 mm, oś 10 mm)
Przechodząca przez oś:
Z przodu:100X15mm lub 100x12mm i z tyłu:142X12mm.
Obudowa Kasety
Shima 9/10/11speed lub S RAM xx1
Szprycha I Sutek
Mówił
Aero FJH lub filar PSR1432
Otwory na szprychy
24/24,28/28,32/32H
Sutek
Stop
Inne
Masa Poprzeczny Pary
1400~1700+/- 50g w zestawie
Standard
Norma En
Ulepszenia techniczne
* Wypełniony 3D-kombinacja, która sprawi, że felgę stabilne, bezpieczne i trwałe.
* Wykonany w nowej technologii, proces produkcji obręczy bez pęcherzyków EPS, oznacza to, że obręcze формуются z poduszką powietrzną, która ma wewnętrzne kształt kołnierza obręczy.W przeciwieństwie do tradycyjnej technologii, nie musimy przeciąć pokrywę, aby uwolnić pęcherzyki.W ten sposób, felgi staje się bardziej pełne, trwałe i sztywne.
* Uszczelka wzmocnienia z włókna węglowego modułu 250Gpa daje dodatkową sztywność otwory szprychy.
Uwagi do użycia
Maksymalny limit wagi: 85 kg
Maksymalne naprężenie szprych: przód: 100 kg tył:140 kg
Maksymalne ciśnienie w oponach: 130psi
Sekcje:
Zdjęcia Produktu
O nas:
Xiamen Boostbicycle composite material Co.,Ltd jest przedsiębiorstwem high-tech, która specjalizuje się w badaniach i projektowaniu części węglowych rowerów.Co mamy:
Doświadczony zespół: nasze Zjednoczone BADAWCZO-rozwojowych i menedżerowie pracował w międzynarodowym zakładzie Ohem marki na więcej niż 10 lat.
Złożone urządzenia: maszyna do cięcia tkaniny z włókna węglowego, wysokotemperaturowa formierka, testu maszyny i inne precyzyjne maszyny importowane z Japonii.
Umiejętności Exquesite: wszystkie produkty są wykonane ręcznie przez naszych doświadczonych pracowników.
Główne produkty:
Koła z włókna węglowego, ramy z włókna węglowego, widelec z włókna węglowego, płyty z włókna węglowego, stojaki do foteli z włókna węglowego i inne części z włókna węglowego.
Cechy produktów:
Felgi/koła:
1.Wysoki TG i wysoka odporność termiczna wełna dynamika powierzchni poprawiają odprowadzanie ciepła, skutecznie zmniejszają oddziaływanie ciepła, spowodowane hamowaniem, aby zapewnić niezawodność i zdolność hamowania.
2. wypełniony z веаве 3D, która sprawi, że oprawę stabilny, bezpieczny i wytrzymały.
3.wykonany w nowej technologii, proces produkcji obręczy nie zawiera pęcherzyków EPS, oznacza to, że obręcze формуются za pomocą poduszki powietrznej, która ma wewnętrzne kształt kołnierza obręczy.W przeciwieństwie do tradycyjnej technologii, nie musimy wyciąć pokrywę, aby usunąć pęcherzyki powietrza.W ten sposób, opaska jest kompletny, bardziej wytrzymałe i sztywne.
4.250 hpa moduł zbrojenia z włókna węglowego pasa daje dodatkową sztywność спицевых otworach.
Zdjęcia:
1. Za pomocą włókno węglowe Toray T700, to wysoka wytrzymałość na rozciąganie i moduł sprężystości, dobrą odporność na korozję, to sprawia, że rama jest bardziej trwałe i wygodne.
2.wewnętrzna uszczelka kabla: pełna wewnętrzna uszczelka kabla do hamulców i linek zmiany biegów obsługuje najbardziej czystą linię dla optymalnej aerodynamiki.
3. сплющенная headtube poprawia widok ramki, zmniejsza opór powietrza i zwiększa efekt aerodynamiczny.
4.pobyt siedzenia poprawia wytrzymałość ramy, symetryczna konstrukcja dzieli funkcję bufora, dzięki czemu możesz jeździć bardziej komfortowo.
5.ramka ma wiele różnych rozmiarów i większej przestrzeni regulacji, dlatego powinien być jeden, który pasuje do ciebie.
Testy karboksylowych rowerowych rom/ram:
Skomplikowany sprzęt: używamy norma EN i UCI do testowania węglowych rowerowych kół i ram, mamy sprzęt do symulacji jazdy na rowerze, aby sprawdzić jego wydajność.
Testy karboksylowych rowerowych rom/ram:
Wyszukane testowe sprzętu: używamy norma En i UCI badać koła i ramy roweru węgla, samochód temperatury suface hamulca, symulację kolarstwo sprzętu do badań, i inne precyzyjne maszyny importowane z Japonii i Niemiec.
Wystawa teczek współpracy:
1. 88mm drogowe rowerowe koła (od Silva bicycle Co.,Ltd )
2. Velo bike parts (brytyjska firma)
3. malowane ramy (Colossi mche company from USA bike shop)
4. 60 mm drogowe rowerowe koła (od Cipressa bike club Co.,Ltd )
5. rower handbars decal(od Velo bike Co.,Ltd )
F. A. Q(często odpowiadaj i zadawaj pytania)
Dlaczego warto korzystać z базальтовую hamowania powierzchnię?