Często zadawane pytania : 1. Co mogę zrobić, gdy czas ochrony zakupu wygasa?Jeśli czas ochrony zakupu wygasa w dniu, prosimy o kontakt z nami, a my pomożemy ci go odnowić.Nie otwieraj spór, przed skontaktowaniem się z działem obsługi klientów, zaufaj nam, możemy pracować z wami, aby to naprawić i zaoferować dobre rozwiązanie. 2.co zrobić, jeśli produkt jest uszkodzony lub nie jest zadowolony?Jeśli otrzymasz towar uszkodzony lub niezadowolony ,skontaktuj się z nami, najlepsze rozwiązania zostaną znalezione dla ciebie.Jeśli podoba ci się nasz produkt ,proszę zostawić 5-gwiazdkowe pozytywne opinie, aby zachęcić nas zrobić to lepiej.Dziękuję 3.O wysyłce spadku sprzedaży hurtowej,oferujemy rabat lub darmową przesyłkę ekspresową, która trwa zaledwie 3-7 dni, aby dotrzeć.Dla dostawy towarów spadki,mamy wystarczające doświadczenie, możemy wysyłać zamówienia klientów bezpośrednio i bez jakichkolwiek reklam /naszych informacji na żądanie.Sposób dostawy za wyjątkiem kilku obszarów, oferujemy bezpłatną usługę dostawy.Jeśli chcesz otrzymać przesyłkę szybciej, możesz za nią zapłacić.Czas transportu zależy od regionu.UWAGA: podczas wysyłania nie obejmuje czasu przetwarzania (1-5 dni roboczych).W rzadkich przypadkach przesyłka może zająć więcej czasu, aby przyjechać ze względu na opóźnienia w odprawie celnej i dni świątecznych.