nazwa produktu: Herse -eye Szkło Rhinestone kolor:niebieski Cyrkon zastosowanie:wszystkie rodzaje biżuterii, odzieży, nakryć głowy i innych akcesoriów materiał: szklany Kryształ zastosowanie: szycie na K Silver/gold glass, stone opakowanie 5X10mm 100pcs 6X12mm 80pcs 7X15mm 60pcs 9X18mm 30szt Picture show wysyłka: paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni ROBOCZYCH po otrzymaniu płatności i są wysyłane . 1. pakiet statek w większości krajów świata(jeśli nie można wybrać kraj dostawy, to oznacza, że nie możemy wysłać na swoje miejsce). 2.dla kupującego USA, pakiet wysyła pisać wieloryba.To trwa zwykle 7-10 dni roboczych w USA. 3.dla kupującego innych krajów, pakiet wysyła pakiet powietrznej-mail od Chin, zazwyczaj bierze 20-40 dni roboczych na całym świecie.Oferujemy bezpłatną wysyłkę na całym świecie.Pudełka mają wystarczającą wielkość, i twoje przedmioty dobrze zabezpieczone. - Zwrot w celu wymiany jest dozwolone i musi być zainicjowany przez kupującego w ciągu 30 dni od daty otrzymania.Pełna ograniczona gwarancja na jeden rok od daty zakupu.Kupujący powinien skontaktować się z nami, aby wysłać uszkodzone części z powrotem do wymiany w okresie gwarancji. - Nasza gwarancja nie obejmuje produktów, które są fizycznie uszkodzone lub nie są w normalnych warunkach pracy, w wyniku niewłaściwego użytkowania lub nieprawidłowej instalacji ze strony kupującego/użytkownika. - Jeśli chcesz odzyskać swój produkt(y) do naprawy / wymiany / zwrotu, prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami działu obsługi klienta e-mail w celu uzyskania autoryzowanego numeru RMA.Twój zwrócony produkt(y) nie będą rozpatrywane bez wypełnionego RMA. - dla wszystkich zwracanych produktów klienci powinni skontaktować się z nami w celu uzyskania adresu zwrotnego.Produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu i muszą być zwrócone w nowym stanie ze wszystkimi akcesoriami i opakowaniem. - Jeśli potrzebujesz zwrotu, prosimy, sprawdź dwa razy, aby potwierdzić, że towar nie działa, i skontaktuj się z naszym przedstawicielem obsługi klienta, daj nam znać szczegółowe problem i prześlij nam kilka zdjęć, aby potwierdzić.Następnie otrzymasz unikalny adres do zwrotu. - Wszystkie zwroty błędów, nie związane ze sprzedającym, podlegają zwrotowi w wysokości 20% od kosztów ponownego bagażu, a kupujący ponosi koszty przesyłki zwrotnej. (Na przykład,przyniosły zły rozmiar lub niewłaściwy przedmiot).Jeśli zwrot następuje z powodu błędów nabywców, na przykład niewłaściwego zakupu, braku konieczności w baterie po transakcji lub innych sztucznych uszkodzeń, P&P będzie wycofana po powrocie.Opinie: -Jeśli nie jesteś zadowolony z jakiegokolwiek powodu, proszę, nie spiesz się, aby zostawić negatywny/neutralny komentarz.Ciężko pracujemy, aby upewnić się, że każdy klient w 100% zadowolony i rozwiąże każdy problem dla ciebie, i zawsze zostawić pozytywne opinie wszystkich naszych klientów. -Jeśli jesteś zadowolony z produktu,który otrzymałeś, prosimy zostawić nam pozytywną opinię i 5 punktów DSR.