PYTANIA I ODPOWIEDZI:
Q1: jak śledzić moją przesyłkę?
A1: możesz śledzić swoją przesyłkę przez: https://www.17track.net/en (skopiowane do przeglądarki, aby otworzyć).
F lub Breedland.pl Standard Shipping , proszę śledzić swoją przesyłkę na adres: (skopiowane do przeglądarki, aby otworzyć).
Q2: czy istnieje jakiś podatek celny?
A2: D ue do różnych polityków w różnych krajach, tam może być celny podatek, który musi być zapłacony przez kupującego.
Q3: co mogę zrobić, gdy czas ochrony zakupu wygasa, ale ja jeszcze nie dostałem swoją paczkę?
A3: czasami może to zająć więcej czasu, niż się spodziewał, ponieważ jest to międzynarodowy biznes.Jeśli czas ochrony zakupu wygasa w dniu, prosimy o kontakt z nami, a my pomożemy ci go odnowić.Nie otwieraj spór, przed skontaktowaniem się z nami.
Q4: co mogę zrobić, jeśli w mojej paczce są jakieś wady?
A4: P lease zostaw wiadomość ze zdjęciem wad w zamówieniu przed otwarciem spory, zrobimy wpis i zapewnimy najlepsze rozwiązanie.
Q5: sprzedaż Hurtowa i bezpośrednia wysyłka mile widziane w naszym sklepie!
A5: F lub handel hurtowy, oferujemy zniżkę lub wolną natychmiastową wysyłkę jak ДХЛ, ups ЕТК.
F lub wysyłka upadku, proszę zwrócić uwagę na twoich zamówień, jesteśmy w stanie wysłać towar do klientów na raz i nie wyjdziemy nasze informacje lub выдвиженческое.
F lub więcej pytań, można również skontaktować się z działem obsługi klienta Breedland.pl:
Dziękuję!