Możesz skontaktować się z nami w Trademanager lub zostaw nam wiadomość na Breedland.pl, odpowiemy w ciągu 24 godzin.
WhatsApp & Wechat: 0086 13412363562
1/Jeśli produkty nie są zgodne z opisem lub uszkodzony w trasit.Prześlemy ci pieniądze ponownie lub zwrócimy je z powrotem.
2/z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z częściami, przyjmujemy zwroty i wymiany w ciągu 7 dni po tym, jak otrzymał swój towar, i trzeba zapłacić za koszt przesyłki zwrotnej.
1.
Pytanie:czy Mogę być twoim dystrybutorem lub sprzedajesz ładunku upadku?
A:Tak,oferujemy bezpłatną wysyłkę i dostawę spada do każdego klienta.
2.
Pytanie:Co mam zrobić, jeśli czas ochrony wyłączone?
A:jesteśmy uczciwy i poważny sprzedawca.Do każdego klienta podchodzimy jak do Boga.Jednak nasz zysk jest bardzo mały, a przewozy międzynarodowe nie są stabilne.Czasami będzie opóźnienie w czasie transportu.Więc proszę zrozumieć naszą pracę i do tego, aby chronić twoje pieniądze są bezpieczne, jeśli okaże się, że czas ochrony wyłączone, proszę zwrócić się do nas przedłużyć dla ciebie więcej czasu.
3.
Pytanie:minęło już ponad 3 miesiące,ale nadal nie otrzymuję towar.Co ja będę robić?
A:po pierwsze, proszę, śledź swoje towary z oficjalnej strony śledzenia .Jeśli przesyłka znajduje się w lokalnym urzędzie pocztowym, proszę, idź i weź ją sami.Jeśli przesyłka utracone,proszę, skontaktuj się z nami.
4.
Pytanie:Co zrobić, jeśli diamenty brakuje lub kolczyk погнута?
A:po pierwsze,proszę kontaktować się z obrazami, a następnie, jeśli jest to nasz błąd,to wysyłamy nowy jeden w Swoim nowym zamówieniu lub zwrot swoją stratę.